
Tatiana Oltean
• 2/2012 » Adela-Françoise Bihari – Comicul la Bergson. Structuri textuale/Structuri muzicale. Recenzie
• 1/2020 » Castelul Prințului Barbă Albastră de Béla Bartόk – un posibil avatar al mitului orfic
• 25-1/2010 » Mitul „Orfeu” în cantata barocă franceză, de la Charpentier la Rameau. Ipostaze ale dramaticului
• 25-2/2010 » Mitul „Orfeu” în cantata barocă franceză, de la Charpentier la Rameau. Ipostaze ale dramaticului. Partea a II-a. Repere analitice
• 22-1/2008 » nele elemente de stil şi scriitură în prima versiune (1943 47) a operei oratoriu „Meşterul Manole” de Sigismund Toduţă
• 1/2017 » Scena de ansamblu – vector al dramaturgiei muzicale în concepția verdiană: Don Carlo
• 2/2016 » Timpul ca element generator al acțiunii în opera „Turandot” de Giacomo Puccini
• 2/2018 » Vocea cântată în Requiem de György Ligeti. Aspecte timbrale, tehnice și expresive
• 2/2012 » Adela-Françoise Bihari – Comicul la Bergson. Structuri textuale/Structuri muzicale. Recenzie
• 1/2020 » Castelul Prințului Barbă Albastră de Béla Bartόk – un posibil avatar al mitului orfic
• 25-1/2010 » Mitul „Orfeu” în cantata barocă franceză, de la Charpentier la Rameau. Ipostaze ale dramaticului
• 25-2/2010 » Mitul „Orfeu” în cantata barocă franceză, de la Charpentier la Rameau. Ipostaze ale dramaticului. Partea a II-a. Repere analitice
• 22-1/2008 » nele elemente de stil şi scriitură în prima versiune (1943 47) a operei oratoriu „Meşterul Manole” de Sigismund Toduţă
• 1/2017 » Scena de ansamblu – vector al dramaturgiei muzicale în concepția verdiană: Don Carlo
• 2/2016 » Timpul ca element generator al acțiunii în opera „Turandot” de Giacomo Puccini
• 2/2018 » Vocea cântată în Requiem de György Ligeti. Aspecte timbrale, tehnice și expresive