
Mozart
24 / 2009
http://
Editorial:
• Francisc László » Postbarocul Mozart. Menţiuni preliminare
• Adriana Bera » Mozart, la pian sau la fortepiano? Pledoarie pentru un compromis
• Dora Cojocaru » Modificarea de tempo a menuetului - o curiozitate a Cvartetelor haydniene de W.A. Mozart
• Gabriel Banciu » Clarinetul în creaţia instrumentală mozartiană: între cameral, simfonic şi concertant
• Ştefan Angi » Vocalitatea formelor instrumentale pe scenele mozartiene
• Laura Vasiliu » Dramaturgie şi formă la Mozart
• Ecaterina Banciu » Spiritul lui Shakesperare în opera mozartiană
• Adela-Françoise Bîrlogeanu » Teatru în Teatru. Mozart vs. Salieri
• Bernadette Czumbil » Stylus phantasticus în creaţia pentru pian a lui Carl Philipp Emanuel Bach şi Wolfgang Amadeus Mozart
24 / 2009
http://
Editorial:
• Francisc László » Postbarocul Mozart. Menţiuni preliminare
• Adriana Bera » Mozart, la pian sau la fortepiano? Pledoarie pentru un compromis
• Dora Cojocaru » Modificarea de tempo a menuetului - o curiozitate a Cvartetelor haydniene de W.A. Mozart
• Gabriel Banciu » Clarinetul în creaţia instrumentală mozartiană: între cameral, simfonic şi concertant
• Ştefan Angi » Vocalitatea formelor instrumentale pe scenele mozartiene
• Laura Vasiliu » Dramaturgie şi formă la Mozart
• Ecaterina Banciu » Spiritul lui Shakesperare în opera mozartiană
• Adela-Françoise Bîrlogeanu » Teatru în Teatru. Mozart vs. Salieri
• Bernadette Czumbil » Stylus phantasticus în creaţia pentru pian a lui Carl Philipp Emanuel Bach şi Wolfgang Amadeus Mozart