
Cluj Modern 2011
2 / 2011
http://
Editorial:
• Herwig Reiter » Ultimul val? Câteva consideraţii referitoare la fundătura progresului muzical şi despre cum putem ieşi din ea
• György Selmeczi » Evadarea. Gânduri despre muzica religioasă maghiară şi central-europeană, despre curentele stilistice şi despre aspectele spirituale ale creaţiei
• Ştefan Angi » „Give Me Aladdin`s Lamp” - A Possible Perspective of Modernism
• Valentin Timaru » Hegemonia „ismelor” ca eşec al avangardei. Rătăcind în lumea „ismelor”
• Bianca Ţiplea-Temeş » Creaţia muzicală clujeană şi idiomul baroc. Studiu de caz: «Fantasia e Fuga sulle pedale per organo» de Dan Voiculescu
• Elena Chircev » Tradiţie şi modernitate în creaţia psaltică actuală. Cântări ale Vecerniei de arhid. dr. Sebastian Barbu-Bucur
• György Kurtág » Laudatio pentru György Ligeti Kylwyria – Calvaria. Despre György Ligeti
• Horea Haplea » Discurs asupra metodei comparaţiei
2 / 2011
http://
Editorial:
• Herwig Reiter » Ultimul val? Câteva consideraţii referitoare la fundătura progresului muzical şi despre cum putem ieşi din ea
• György Selmeczi » Evadarea. Gânduri despre muzica religioasă maghiară şi central-europeană, despre curentele stilistice şi despre aspectele spirituale ale creaţiei
• Ştefan Angi » „Give Me Aladdin`s Lamp” - A Possible Perspective of Modernism
• Valentin Timaru » Hegemonia „ismelor” ca eşec al avangardei. Rătăcind în lumea „ismelor”
• Bianca Ţiplea-Temeş » Creaţia muzicală clujeană şi idiomul baroc. Studiu de caz: «Fantasia e Fuga sulle pedale per organo» de Dan Voiculescu
• Elena Chircev » Tradiţie şi modernitate în creaţia psaltică actuală. Cântări ale Vecerniei de arhid. dr. Sebastian Barbu-Bucur
• György Kurtág » Laudatio pentru György Ligeti Kylwyria – Calvaria. Despre György Ligeti
• Horea Haplea » Discurs asupra metodei comparaţiei