
Vol. 27 nr. 1
1 / 2012
http://
Editorial:
• Sebastian Barbu-Bucur » Mihalache Moldovlahul şi „românirea” cântărilor bisericești
• Constantin Catrina » Şcoala de muzică bizantină din Şcheii Braşovului. Creaţie şi interpretare
• Maria Alexandru » Câteva consideraţii asupra aşa-numitelor mari ipostasuri ale notaţiei medio-bizantine
• Maria Pischlöger » Formulele motivice simple în cântările irmologice din primul Eh, pe baza irmologionului bulgar tipărit
• Violina Galaicu » Posibile obiectivări ale dimensiunilor ontologice esenţiale în cântarea liturgică bizantină
• Nicolae Gheorghiţă » Între Bizanț și Veneția. Muzica apuseană în Creta
• Melania-Elena Nagy » Un manuscris de muzică psaltică într-o colecție clujeană privată
• Elena Chircev » Arhid. Sebastian Barbu-Bucur, Mihalache Moldovlahul. „Anastasimatar II” Seria „Izvoare ale muzicii românești”, vol. XII B, Editura Muzicală, București, 2011, 581 p.
• Redacţia » Kyrie Eleison pentru cor mixt într-un manuscris bizantin
1 / 2012
http://
Editorial:
• Sebastian Barbu-Bucur » Mihalache Moldovlahul şi „românirea” cântărilor bisericești
• Constantin Catrina » Şcoala de muzică bizantină din Şcheii Braşovului. Creaţie şi interpretare
• Maria Alexandru » Câteva consideraţii asupra aşa-numitelor mari ipostasuri ale notaţiei medio-bizantine
• Maria Pischlöger » Formulele motivice simple în cântările irmologice din primul Eh, pe baza irmologionului bulgar tipărit
• Violina Galaicu » Posibile obiectivări ale dimensiunilor ontologice esenţiale în cântarea liturgică bizantină
• Nicolae Gheorghiţă » Între Bizanț și Veneția. Muzica apuseană în Creta
• Melania-Elena Nagy » Un manuscris de muzică psaltică într-o colecție clujeană privată
• Elena Chircev » Arhid. Sebastian Barbu-Bucur, Mihalache Moldovlahul. „Anastasimatar II” Seria „Izvoare ale muzicii românești”, vol. XII B, Editura Muzicală, București, 2011, 581 p.
• Redacţia » Kyrie Eleison pentru cor mixt într-un manuscris bizantin